Varuosad

Originaal

Kuidas tunned ära originaal Zetori varuosad?

Zetor

Iga originaalvaruosa tähistatakse kustutamatu templiga ja vöötkoodiga, millel on teave selle kohta, millal osa oli laos, kes pakkusid ja millal see toode valmistati.

Zetor

Originaalvaruosad tarnitakse originaalpakendis, mis kannavad ettevõtte logo ja on märgistatud tootenumbriga ja vöötkoodiga, millel on unikaalne identifitseerimisnumber. Millised olid need mitte-originaalosad?

Zetor on läbi viinud volitamata edasimüüjate poolt ostetud mitteoriginaalsete Zetori osade üksikasjaliku analüüsi.

Kettakate

Kettal ei ole heakskiidetud tüüpi katet (kinnitatud Zetori vooder on pärit Reibestost). Ketaste heakskiitmata katte kasutamine vähendab eluiga, libisemist suuremate mootorite väljundite korral ja kõige rohkem, kuid mitte vähemtähtsamalt, siduriketaste kulumist.


Sidurikorv

  • See ei vasta originaaljoonistele - see on 5mm kitsam ja seega on kontakti pind rummulaagrite ja siduri võlli vahel väiksem.
  • Suuremate mootori väljundite korral kulub rumm ja siduri võll.
Zetor

Kokkuvõte on selge

Mitteoriginaalset veepumpa ja siduriketast ei saa kasutada Zetori traktorite varuosadeks.

Piduriklotsid

Me võrdlesime originaalseid piduriklotse KNOTTilt odavamate mitteoriginaalsete katetega TEXTARilt.

  • Mõlemal kattel on sarnane pidurdusjõud (sama hõõrdetegur).
  • Pikema pidurikoormuse korral hoiab TEXTAR piduriklotsid soojust üle 400 ° C, samal ajal kui KNOTT katted jõuavad ainult 200 ° C-ni.
  • Kui TEXTAR-klotsid saavutavad temperatuuri ligikaudu 600 ° C, vähendatakse nende pidurdusjõudu märkimisväärselt!
Zetor

Kokkuvõte on selge

Traktori tööohutuse säilitamiseks ei ole soovitatav kasutada TEXTARi või teiste samalaadsete toodete tootjate piduriklotse!

Peale selle avaldab mitteoriginaalsete piduriklotside märkimisväärne mõju muude pidurisüsteemi osade - näiteks piduriketaste, piduriklotside ja tihenduselementide - kasutamisele, mida piduriklotsid võivad suurel määral mõjutada.

Hiina "originaal" ühendusvardad

  • Ühendusriba mõõtmed vastasid joonise dokumentatsioonile, kuid materjali koostis ei vastanud ettenähtud materjalile.
  • Ühendusriba sisaldas ettenähtud materjali keemilisi elemente, kuid erinevas suhtes.
  • Materjal sisaldas ka teisi mittestandardseid elemente, nagu alumiinium, nikkel, vask.
  • Varda kuumtöötlus ei vastanud dokumentidele - materiaalne karedus oli umbes 10% väiksem kui etteantud alampiir.
Zetor

Kokkuvõte on selge

Zetor leidis katsetamise käigus, et ühendusvardaid ei saa ZETOR UR I mootorite varuosana kasutada. Mittestandardse osa kasutamisel tekkis oht, et see võib parimal juhul deformeeruda, kuni täielikult ebaõnnestuda! Kogu mootori sobivust võiks kahtluse alla seada mitteoriginaalse ühendusvarraste kasutamine.

Veepumba korpus

  • Ebaühtlane välimus; pärast kokkupanekut tuvastati kehas mehaaniline hõõrumine.
  • Tsentrifugaalrataste all sisepinnal tekkisid pärast sobimatu detaili eemaldamist nähtavad metallijäägid.
  • Pärast koputamist langesid detailist välja veel suuremad teravad metalli hõõrdunud osakesed.
  • Väljalaskeava ja sisselaskeharude siseküljed olid jämedalt valatud ja mõõtmisel leiti, et sisselaske- ja väljalaskeavad on erinevad.

Võll

  • Laagrid ei sobinud tihedalt.
  • Pesa ei tehtud vastavalt originaaljoonistele ja võll oli roostetanud sellest piirkonnast, kus kroomimine oleks pidanud olema.

Tsentrifugaalratas

Pendliharude laius ja nende töökõrgus ei olnud järjepidevad.


Vedaja

Polti ei saanud kasutada keerme puudumise tõttu.

Originaalseid Zetor System'i esilaadureid saate Zetori volitatud edasimüüjalt, samuti müügi- ja teenindusvõrk

Tagasi varuosade juurde